fredag 27 mars 2009

Great day

Idag var det att stiga upp tidigt, eller tidigt för att vara mig. Till skolan klockan 09.15 för föreläsning fram till 12.00 om konjunkturer, penning och finanspolitik :P Tog en snabb vända på stan sen och köpte förnödenheter, ny body shower och sen strumpbyxor och en typ bh utan byglar och band att ha under tubtoppar :) Blev mycket billigare än en bh utan band.
Hemma sen kom tillslut ett efterlängtat sms och mitt paket hade kommit för att hämtas ut :) Super söt var blusen och kjolen känns riktigt vårig och somrig med de små blommorna.

Imorgon blir det lugnt mys hemma hos Julia, innan ska hon och Nanna möta upp mig i Uppsala så ska vi till Gränby skulle jag tro och sen åker vi hem till Julia. Skönt att jag slipper ta bussen och kan ha sällskap av dem i bilen istället :) Det får bli den söta toppen och ett par jeans imorgon, lite sött och avslappnat.

den var otroligt skön, väldigt "pösig" men sitter snyggt


Kjolen jag haft på bild tidigare men nu finns den hemma hos mig

Inga kommentarer: