måndag 30 mars 2009

Great weekend

Jätte trevlig helg blev det :) I fredags tog och och Tim det bara lugnt. I lördags hämtade Julia och Nanna mig i Uppsala för Julia skulle kolla vart en djurklinkik låg. Detta hann vi inte då de ville kolla in vår lägenhet och katten och sen skulle vi handla osv. Kvällen blev sen mysig men allt för mkt att äta och två väldigt bra filmer :) I söndags körde Julia mig till Uppsala igen och vi lyckades hitta djurkliniken som hon ska vara på hela den här veckan. Igår mådde jag peck då jag fick otroligt ont i magen och sen hela kroppen så jag kunde inte ens duscha. Idag kändes det iaf bättre men istället fick jag en otrolig huvudvärk, det har bara vart att härda ut den här dagen då jag har vart tvungen att plugga en massa :(

Jag har hamnat i någon slags otrolig klädesnoja, jag har "massa" (inte enligt mig) kläder men att bestämma sig vad man ska ha på sig en dag är nästan helt omöjligt. När jag typ har bestämt mig börjar jag tänka typ, nej men det här kanske är för somrigt.... Suck på mig själv!

Inga kommentarer: