fredag 13 mars 2009

Mardrömsveckan

Ja den är äntligen över! Igår var det matte tenta 13-17 och idag var det nationalekonomi (Micro) tenta 09-14. Jag tror det gick ganska bra på matten men det var extremt svårt men jag hoppas iaf att jag ska klara det ändå. Micron idag gick över förväntan, trots att jag inte vet resultatet än. Frågorna var på en grundnivå så det var inga problem att svara på alla frågor. Igår innan matte tentan var jag på ett skönt spinningpass då man kunde tänka på lite annat än tentan som väntade. Idag blev jag klar med micro tentan efter bara 2 timmar och hade då svarat på alla frågor och gått igenom dem en gång till. kände mig pigg så jag gick till gymmet och tränade lite styrketräning.

Ikväll ska jag och Tim förhoppningsvis bara mysa, jag har köpt hem 2 söta skålar som jag lagt nötter i och 2 godisar i varje.

Inga kommentarer: