torsdag 19 mars 2009

Snabba veckor

De senaste veckorna tycker jag har gått jätte fort och även denna :) Idag hade jag sovmorgon men jag ska in med Trulls till kliniken imorgon klockan 8 så jag valde att ställa klockan på 07.30. Gick på min sedvanliga spinning klockan 11.30, har inte missat ett ända pass den här terminen ännu :D Spinningen tar sig verkligen och jag blir verkligen bättre och bättre vilket syns på midjan och på vågen :) Så ett bra tips till viktminskning är ju såklart träning, minst 3 ggr i veckan, jag tränar betydligt mer. Spinning kan jag verkligen rekomendera för att komma i form, antingen för den som bara vill ha bättre kondition eller om man vill gå ner i vikt :) Nästa spinningpass blir för mig på söndag :) men imorgon innan jag hämtar hem Trulls så ska jag styrketräna lite :)

Mitt pluggande har verkligen blivit super de har 2 senaste veckorna, jag pluggar ordentligt i kanske 2-5 timmar eller mer och har sen tid till annat och att jag går och lägger mig i tid :)
härligt när centimetrarna försvinner så fort

bild; google

Inga kommentarer: