måndag 23 mars 2009

Sjukling

Usch, jag vaknade imorse och kände att jag hade ont i halsen och att jag var täppt i näsan :( Skit tänkte jag och ställde in träningen :(

Fredagen med Trulls hos veterinären gick iaf bra, jag och Hanna fick komentarer om att vi var väldigt lika och de frågade om vi var syskon, Nej, vi gick i samma klass under gymnasiet. De på avdelningen tyckte att han var fin och allt gick superbra :) Lite omtöcknad efter narkosen var han i några timmar men såren efter kastrationen ser väldigt bra ut :P
Idag så har jag suttit i möte från klockan 18.30 till 21.30 att sådana möten ska dra ut på tiden! Jag fick iaf tillfälle att fråga om solariekort, vi har tydligen en helnytt solarie som knappt används, som max är det 2 st som går där. Så nu ska jag oxå skaffa kort tänkte jag så man kan bli lite mer fin i färgen nu lagom till våren :)



Jag och Hanna, Lika som bär? (vi med mörkast hårfärg)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Natta =)
Hoppas allt är bra, trots förkylning, verkar som om alla är förkylda nu! Inkl mig!
men jag tänkte höra angående dina tattos! Var har du gjort dom? Är sugen på å skaffa en egen...:P & skulle vilja ha en bra studio som inte har så lång väntetid...
kram!