söndag 8 mars 2009

Nu är helgen över

Jag har knappt suttit vid datorn den här helgen alls! I fredags vaknade jag och var super trött, men det fanns inte tid för vila, jag behövde städa innan Tims mamma och bror skulle komma vid 11.30. Jag hade tänkt att ta en sväng förbi gränby innan men jag sket i det och la ner lite tid på min katt istället :) Vi var ute på promenad i koppel i ca 45 min innan vi tröttnade på att vänta på Tims mamma som ha de kört lite vilse i Uppsala^^.

Lördag spenderades med min mor och far, en liten sväng på stan, inget inhandlades, duktig jag, och sen åt vi lunch på Cupido, mycket gott. De var här ett tag men tog sedan det försenade tåget hem :) Jag somnade och Tim tittade på film sen hemma, Gud vad romantisk jag är.
Idag har dagen lagts åt plugg och tvätt, mina ben och mitt huvud sa helt nej till det inbokade spinningpasset jag hade bokat :( Jag får ta igen det imorgon.


Jag hittade lite grönt i rabatterna, Vår

Inga kommentarer: