söndag 15 mars 2009

Ångestfri helg

Äntligen en ångestfri helg, det var längesen :) Ångestfri helg innebär att man inte har något man måste göra som gäller skolan, inget plugg alls! Super skönt, jag hade det eftersom mina kurser slutade i och med tentorna torsdag och fredag. Jag och Tim hade tänkt att ta en mysig promenad runt om i stan och utanför men vädret var inge vidare så vi stannade hemma. Gjorde verkligen ingenting för vi behövde verkligen inte göra nånting. Till kvällen gick vi till ICA och köpte en del olika frukter och några godisar (ingen hel påse här inte!). Jag gjorde sen en fruktsallad, insåg att granatäpple skvättermassor när man ska ha ut kärnorna. Åt fruksalladen och kollade på melodifestivalbidragen, kollade sedan vem som vann, mina två favoriter kom 1a och 2a, hade tippat på Ugglas men jag tycker Marlena var unik och bra. Idag tog vi iaf och gjorde nånting, Tim var ute och sprang innan frukost och sen var det tvättning och städning, vi var ute med katten i koppel. Jag drog sen på ett spinning pass klockan 17.00 och det kändes helt underbart, mina ben känns helt super uppbyggda så ingen mjölksyra fick jag, istället var det bara konditionen som det kämpades med, kändes verkligen as bra att nu är det bara flåset som det tar på, då kan jag ta i mer. Nej nu blev det en hel novell

Grattis till er som orkat läsa

Inga kommentarer: