tisdag 10 mars 2009

Hård träning

Idag har det vart hårdträning för både den fysiska kroppen på gymmet och för hjärnan. Har suttit och pluggat som en tok här hemma och jag hoppas att det kommer att ge resultat på tentorna. Imorgon rä jag "ledig" om man nu bör kalla det ledigt dagen före mattetentan. Ska iaf få ett litet avbrott i pluggandet då jag på förmiddagen (innan 12) ska ta en sväng förbi gränby för att fixa ett nytt månadskort till bussen. Riktigt surt att lägga ut 500 kr när jag hade hoppats på att det skulle gå att cykla. Ska även tvätta 12-15 men det kommer att pluggas imellan. Ska iaf inte träna imorgon då det är min träningsfria dag, ganska skönt att slippa släpa på en tung väska :)

Nu ska jag ta bort sminket, borsta tänderna och gå till sängs, sömn är det viktigaste för att lyckas med både skola och träning :)

Inga kommentarer: