lördag 31 januari 2009

Förlåt vänner

Mötte Elin igår, från gymnasiet, som sa att gamla vänner (fortfarande vänner) skulle ut idag och att jag gärna fick hänga på. Men, jag känner att jag inte har något att ha på mig och jag vill inte köpa något nytt just nu, pengarna ska räcka månaden ut, sorry, nästa gång lovar jag! Istället för krogen idag blev det ,matlagning, städ i köket :P och snart körslaget sen flash point :) Just nu kommer det musik ur Tims dator, Mamma mia soundtracket :D Nästa helg ska jag hem till mamma, så ska jag ha lite hemma spa och kolla på tjejfilmer så som Mamma mia the movie :D



Sorry, ville ut men.... Miss you my friend


Mitt "lördags nöje"


Gårdagens förtjänade efterrätt, glass med några geléhallon, små döskallar och daim


Tim säger att han inte vill ha en bebis, jag tvivlar.

Inga kommentarer: