onsdag 28 januari 2009

Tired

Jag är nog inte gjort för att studera micro ekonomi, det tog mig över 1 timma att göra två uppgifter, nationalekonomi är nog helt enkelt inte min grej.
Har setat och plugga länge idag, ovanligt sent för att vara mig men spinningen börjar inte förän klockan 11.30 imorgon och Tim är ledig så vi kan ta lite sovmorgon :) Imorgon ska jag också ta arslet ur vagnen och gå och beställa klipptid, det är verkligen på tiden! Hela förra terminen prioriterade jag bort det så nu är inte mitt hår klippt på jätte länge. Frisören kommer säkert vilja klippa av allt till en bob-frisyr för det är så slitet, men icke! Jag vill ha mitt hår kvar, får bara börja prioritera det lite mer. Sen vill ("behöver") jag också tona/färga håret, denna färg ser inte så speciellt bra eller sund ut, en nyans mörkare får det bli :)
Updating pictures
Nu har jag ett helt sett av dessa tallrikar plus 4 te-koppar i samma färg


Trulls har lärt sig hur han kan komma upp på garderoben, han öppnar dörren till den, tar sig via dörren in i skåpet, upp på översta hyllan, sen via dörren igen upp på skåpet.

Ner är mindre smidigt då han hittills stått och gnällt en gång tills Tim bar ner honom och den andra gången ramla han ner i försök att klättra längst dörren ner.

Inga kommentarer: