onsdag 28 januari 2009

She's back :)

Idag var äntligen Therese tillbaka i skolan efter 1 ½ veckas kurerenade hemma efter att hon fått utslag i ansiktet som inte velat ge sig. Stackarn har fått äta de starkaste antibiotika tabletterna som finns 3 ggr om dagen för att bli bra. Efter att vi pinat oss igenom 3 timmars Micro föreläsning så stoppade jag i mig lite mat, soppa, och sen drog vi ner på stan :) Blev först en fika på Storken, Therese åt, jag drack kaffe, massa skitsnack blev det men inge plugg. Kollade sen lite på Stockhome, Therese köpte present åt en kompis. Therese hade sedan bestämt att nu ska vi träna tillsammans så vi drog till Stadium där hon köpte nya skor, löparbyxor, 2 linnen och en vattenflaska :) Hon kan dock inte börja träna förän nästa vecka när hon har ätit klart all medicin.

Imorgon blir det spinning för min del :) Träningsvärken har försvunnit idag :) Nu ska jag plugga och Tim laga mat :)

Fick en överaskning när jag kom hem, Tim hade städat lägenheten, moppat golvet och allt :)

Inga kommentarer: