fredag 9 januari 2009

The D-day

Idag var det dags för tenta, kände mig faktiskt lite nervös när jag gick och la mig igår. Kom dock sansad dit och började skriva. Det är en ganska stor skillnad i hur det var att skriva prov på gymnasiet och tentor på högskolan. I gymnasiet tyckte man att 3 timmars skrivtid var jätte långt, på dagens tenta kändes 4 timmar kort. Det går som det går och förhoppningsvis så blir jag godkänd men jag kan lika gärna bli underkänd då tentan inte var speciellt lätt.

Nu har jag städat lägenheten, dammat, älsklinge har dammsugit, tvättat golvet och nu ska det göras mat :) grekisk potatisgratäng ska det bli, godare har jag verkligen inte smakat, jag äger på att göra potatisgratäng :) Senare kommer mamma och pappa, de ska sitta med mig och Tim och kolla på let's dance :P sen ska de hämta Louise på arlanda.

Time for some food :)

Inga kommentarer: