söndag 25 januari 2009

En vecka till

Blev inte bättre igår lördag :( mådde illa och hade ont i huvudet men tog ändå mig till boländerna för att köpa ett nytt täcka på Ikea och sen en skrivare på Computer city :) Idag mådde jag iaf bättre så jag och älsklingen drog och tränade :) Han hjälpte mig med styrke träningen så nu vet jag att jag gör rätt och vilka grejer jag ska göra och hur tungt :) Tyckte iaf att jag var jätte duktig :D Tog oss sen till gränby, Jag köpte träningshandskar för att inte få förhårdnader i händerna som en större vattenflaska. Tim köpte en väska och sen blev det en hel del mat :) mer styrke träning att gå med påsarna hem.

Resten av veckan blir det:

  • Måndag: Föreläsning 10-14, träning, plugg!
  • Tisdag: Föreläsning 10-15, plugg!
  • Onsdag: Föreläsning 09-12, plugg!
  • Torsdag: Spinning 11.30-12.15, föreläsning 13-15, plugg!
  • Fredag: Föreläsning 09-12, träning, inge plugg I hope!
  • Lördag: slapp
  • Söndag: slapp


Inga kommentarer: