torsdag 29 januari 2009

Spinning ledaren som kör varje torsdag är verkligen super härlig :) Hon tycker att musiken är det viktigaste på passet. Hon har en kul blandning av låtar som Abba, Lady Gaga, Torleifs osv :D
Imorgon blir det gym med älsklingen, jag slutar klockan 12 så då kommer man lagom till gymmet :) då ska jag även inviga mina nya handskar jag köpt för att slippa få förhårdnader i händerna :)

Hittade ett par as snygga chinos idag som både jag och Therese trodde var på rea för de samt ett gäng likadana i andra storlekar hängde bland halva reapriset kläderna, men i kassan sa de att det var fel och att byxorna var ett par nyheter som kostade en hel del mer än vad de skulle kunna ha gjort på rea, surt :( Men med mig hem fick jag iaf en flaska dry shampoo (torr shampoo). Vill inte slite så mkt på håret genom att tvätta det minst en gång om dagen utan kunna använda dry shampoo dagen efter att jag tvättat håret så att jag skipper tvätta och slita på håret. Provade den när jag kom hem och det verkar fungera riktigt bra :)

Dry shampoo, Lee stafford, Åhlens


Träningshandskar från casall, Stadium

Inga kommentarer: