lördag 17 januari 2009

Money means Shopping

På otroligt kort tid har 2 par jeans gått sönder för mig så nu när det kom in lite pengar, plus att csn har höjt lån och bidrag från 7492:- /mån till 7820:- /mån så var jag värd nya jeans. Jag hade tänkt lägga ca 1000 kr på ett par jeans innan de andra paret gick sönder och sen ca 1000 kr på en skjorta och en tröja (typ att ha över). Idag spenderade jag dock 1000 kr på kläder men kom ändå hem med 2 par jeans och 2 par tröjor :) den ena tröjan tror jag att dom slog in fel på då jag fick 75% rabatt fast det bara var max 50% och den andra var det rea på inne på MQ :)

Jag och Tim var även och kollade in Friskis och Svettis Gym nere på stan. Båda var mycket skeptiska innan då Friskis och Svettis känns sådär... vi hade iaf bilden av att det mest bara var gympa vilket ingen av oss föredrar. Men vi blev Överaskade riktigt bra gym del hade det faktiskt för det priset, bara 2000 kr /år för oss studerande :) Så nu ska vi båda skriva kontrakt där, fast han ska gymma i stan och jag ute på skolan, men på helgen lär v träna ihop :)

some pics I have in my computer
dagens fynd minus en tröja som jag har på mig


Trulls upptäcker att vattnet i glaset är blött

Vilket han upptäcker att man brukar dricka


"Nöden har ingen Lag"


Min fina lilla prins som sen snart ett år tillbaka bor på Sävja har på första tävlingen för i år kammat hem 2 st 1a platser i hoppning. (I våras blev han distriktsmästare i Dressyr)

Nån på riskolan lär ha klippt han, It looks like crap
Föressten så pajjade jag min tand igår, måste nu till tandläkaren för att slipa till den och kanske laga den lite om det behövs, första gången jag måste betala blir det då :(

Inga kommentarer: