torsdag 22 januari 2009

sweet :)

Vaknade upp imorse lagom utvilad :) jag och Älsklingen tog lite sovmorgon då han vart ledig hela dagn och jag började inte förän klockan 13 :) Klockan ringde klocna 9 men jag klev inte ur sängen förän halv 10 :) Åt frukost med lite proteinpulver i :S inget farligt och det smakar gott :) drog sedan till Friskis Ultuna för lite spinning innan allvaret började. Helt slut skyndade jag för att hinna få i mig lunch innan "matte lektionen" började. Typ som föreläsning var det fast i en mycket mindre grupp där uppgifter gjordes av föreläsaren på tavlan och med oss elever som hjälp. Jag tror nog att jag drog på ett par bonus poäng därifrån :) (vi kan skaffa det på sådana tillfällen och så räknas de in i tentan sen).

Nu ska jag plugga som vanligt för ikväll 20.30 ska vi se på Handbollen, missa inte det, Sverige - Kroatien :)

Inga kommentarer: