fredag 23 januari 2009

sick

Behövde gå upp tidigt idag :( klockan 07,15 ringde klockan. Mådde lite sådär och magen klagde lite när jag skulle äta frukost men jag tänkte att det bara var för att jag egentligen var hungrig. När jag sen gick till bussen kände jag att huvudet började att värka, skit! Fick tag på en alvedon precis innan föreläsningen började men det hjälpte inte. Mer ont i magen fick jag och kände att det skulle behövas en Rennie eller två, men ingen sån hade jag med mig. Åkte hem 12 och åt sen, mådde inte speciellt mycket bättre och fick ställa in min träning idag :( får ta igen det imorgon om jag känner mig bättre eller kanske på söndag om det inte känns ok imorn. Sov sen iaf i ca 30 min och känner mig lite bättre fast huvudvärken är kvar trots 1 alvedon+ 1 ipren extra :( Ska iaf försöka palla mig i sängen som jag nu ligger i med täcket upp mot hakan. Ska möta Tim vid willys så vi kan handla.

Ikväll blir det Let´s dance :)

Inga kommentarer: