måndag 19 januari 2009

A day off

Fick sms igår as sent!!! om att vår föreläsning var inställd idag, tack för att jag får veta men vissa vill sova! bättre att skicka på morgonen istället. Detta gjorde att det bara var Tim som skulle upp denna morgon för hans första dag på Uppsala Universitet, jag var nervös för han :P Men allt gick bra iaf :) Idag har det snöat som bara den här i Uppsala och det snöar säkert fortfarande, usch! Imorgon kommer säkert alla bussar va försenade så jag lär ju sikta in mig på att ta en tidigare. Förutom att vara ledig så tänkte jag att jag skulle sitta och plugga hela dan, men det där att sitta hemma är nog inte min grej. Jag städade och hade mig nog mer än vad jag plugga. Jag hann iaf med allt :)

Imorgon ska det äntligen bli gjort! Jag ska fan ta mig till Friskis och Svettis fast det tar emot att gå dit själv för Therese är sjuk och kommer inte att komma i veckan :( I helgen ska jag och älsklingen träna tillsammans och det ska bli kul iaf :)

Nej nu måste jag duscha och plugga lite :) Godnatt <3

Inga kommentarer: