söndag 1 februari 2009

Arg!

Jag har en granne som flyttade in ungefär samtidigt som mig, han bor på våningen under. Ungefär samtidigt som mig, i början av september, så började han att renovera, och han är ännu inte klar. Idag, söndag så började han att typ slipa eller såga nånting, klockan 9! Asså bara för att han har barn som vaknar tidigt innebär det inte att alla i huset går upp tidigt en söndag. De flesta, och då jag, vill använda min helg att faktiskt sova ut på morgonen så man kan vara utvilad efter helgen och pigg resten av veckan. Klockan 9 var inte supertidigt, men det var fortfarande extremt störande, det är inte första gången det låter extremt mkt där ifrån. Jag vill inte ens ringa någon klockan 9 en helg utan brukar vänta tills typ halv 11, tänk om han hade tänkt på samma sak, jag tror inte att han heller ringer någon klockan 9 en helg, men slipa, såga, spika och borra kan han!

Inga kommentarer: