söndag 22 februari 2009

Mys, party, bakismys











Helgen har vart hel lyckad :) I fredags mös jag och Tim hemma framför Let's dance och somnade båda tidigt. Igår lördag var det Julia som skulle firas, 20 år gammal :) Mat och party hemma i hennes nya lägenhet. Hann inte känna av att jag var bakis förän jag kom hem och började slappna av, jag somnade medans Tim gick och handlade. Han väckte mig och hade då gjort kaffe, tänt ljus och köpt hem glutenfria och kalorisnåla mums mums aktiga saker, världens mysigaste är han. Nu är jag lite piggare och måste tyvär plugga inför imorgon, bara lite mer än 2 veckor kvar nu tills det är tenta så nu måste jag ligga i.
Bilderna, 1a glassmys i fredags, 2a bakismys idag, 3e Söta Julia, 4e likadana armband som på bilden (som är mina) fick hon av mig fast peace armbandet var i lila. Bakom ängeln står det made for an angel och på den ena står det for you, 5e år vad jag hade på mig förutom att man inte ser toppen jag hade på mig, har inge bilder än heller, kasnke får några sen.
nej nu ska jag diska och plugga, Love and peace

Inga kommentarer: