måndag 16 februari 2009

Ny vecka Nya tag

Nu är det en ny vecka och bara 3 veckor kvar tills matte och micro tentorna :S Tänkte iaf den här veckan prioritera matten högt! Veckan avslutas med party hos Julia, very nice. Måste fixa en present till henne i veckan för nu är hon system myndig :P
Tränade som en tok idag, jag och Therese sida vid sida och ingen hade mp3, klantigt av oss, eller jag hittade min efteråt, ingen nytta då inte. Kändes toppen iaf, fräsch start på veckan, imorgon blir det styrka och torsdag spinning och fredag styrka igen :) Yes I'm feeling great.
Mamma och pappa är i spanien, nice for them. Jag har iaf flirtat med mamma nu så hon kanske kommer att komma hem med ny halsduk plus ett par skor till mig, I'm lovin it :P

Nej, dags för plugg, sen dusch och sova, Godnatt

Inga kommentarer: