tisdag 17 februari 2009

Imponerad

Var och tränade lite styrka idag efter föreläsningarna och kollade in på ett skivstångspass som pågick. Där såg jag en man som jag är så himla imponerad av. Han är ganska stor den mannen, har kanske blivit lite för mycket gott att äta genom åren men nu! Han har gått på en del spinning pass som även jag går på, han går minst en gång i veckan och nu såg jag honom på ett skivstångspass :) Sånna människor blir jag imponerad av som kämpar och är där trots alla ideal och bara kämpar, de får mig att kämpa vidare :)

Hade fått ett paket ner i brevlådan såg jag när jag kom hem, en söt liten kjol med guld från Style By Stars, As nice till helgen. Måste bara komma på en present, var och letade idag men hittade inget....


Kanske borde tvätta spegeln, eller linsen på kameran....

Inga kommentarer: