onsdag 11 februari 2009

Trött trött

Är super duper trött just nu. Helgen var jätte bra och jag blev riktigt utvilad, Emilia var söt som vanligt och verkade nöjd med att det mesta fokus var på henne, gladeligen öppnade hon paket :) Annars de dagar som har gått så har jag pluggat, gick på föreläsning idag 09.15-12.00 och hade sen tenta 13.25-17.00 riktigt segt, ont i skallen har man nu också. Glad blev jag när jag kom hem, älsklingen hade fixat kaffe åt mig och hans mamma och pappa hade skickat oss en Alla hjärtansdag i förtid "present" och ett kort, choklad doppade jordgubbar, mumma! Fick även hem en inbjudan från Julia som fyller 20 nästa vecka :) Party hos henne lördagen den 21 feb. Yes! Har nu suttit typ hela kvällen för att komma på något att ha på mig då..... Antingen en klänning från Style by stars, eller bara ett par jeans, Cool unik T-shirt och pumps, det lutar åt det andra alternativet, kan få mkt användning av det. Har inte riktigt bestämt vad det ska bli för T-shirt än, funderar på Mary fucking kate eller Fuck you by Heidi Klum. Skor tror jag iaf att jag har hittat, snygga ena från Hm! Ska kolla imorgon om de finns i butik annars ska jag beställa dem :)


Finns annars väldigt snygga skor på Gojane.com men jag vet inte riktigt hur lång lev. tid de har :S

Nu blir det dusch och sen spinning imorgon, Oh yeah ;)

Inga kommentarer: