lördag 28 februari 2009

Money = Shopping

Ytterligare ett par jeans som jag haft väldigt länge gick sönder i veckan :( kanske inte så oväntat efter att man har haft dem i ett par år. Genom att skylla på detta så tyckte jag att jag var värd lite shopping. Tim gick med på att gå med mig på stan och jag kom hem med ett par blå jeansleggings från VILA (har dem på bilden nedan men de syns ej) och köpte samtidigt där en kofta med dubbelknäppning som de just idag hade halvapriset på :) Köpte sen en skjorta (herrmodell, slim fit) som ser sådär lagom skön och relaxt ut :) och ett nytt svart linne från HM. Blev även en ny plånbok, min är trasig så mitt kort jag fått på Emilia är borta :( och de hade 20% på allt inne på ACCENT. Allt detta gick faktiskt på under 800:- så du kan vara lugn nu mamma, alla räkningar är betalda och pengar till busskort och kastrering av Trulls har jag lagt undan :)


Inga kommentarer: