tisdag 13 mars 2012

Mina mål med 100 Grymma Dagar



Den 30 juni, då 100 dagar från och med den 21 mars, ska jag ha gått ner 6 kg från dagens vikt. Jag ska då kunna göra 100 Burpees under 15 minuter, det är en förbättring med 25 stycken. Jag ska ha förbättrat min form väsentligt och därmed ökat volymen på mina axlar, blivit mer definierad i och med viktnedgången, jag ska vara snabbare och starkare. Någon direkt vikt jag vill kunna ta kan jag inte komma på då jag inte har haft möjlighet att maxa. Jag ska kunna springa min vanliga 5 kilometers runda under 28 minuter, ingen jätte förbättring från dagens men jag har inte heller sprungit snabbare än 32 minuter, iaf aldrig uppmätt någon snabbare runda. Jag lägger ribban lite lågt också pga mina problematiska vader........ Åter igen pga mina vader men också pga knä och rygg så måste jag bli bättre på att stretcha, detta ska jag ha gjort minst 5 minuter/dag dessa 100 dagar. Till sist så ska jag fokusera på mitt välmående, vila är en väldigt viktig nyckel till framgång, något jag måste komma ihåg!


Jag ska efter 100 dagar Må Bättre än Bäst!

Hur?

Crossfit, disciplin, löpning, vila, vardagsmotion, kost och grym stöttning!

2 kommentarer:

Natti sa...

Hej!
Jag är också med i 100 grymma dagar. Bra mål du har satt upp, måste också sätta lite mål för mina 100 dagar. Lycka till.

Fanny Roethlisberger sa...

du får höra av dig om du vill komma och träna på gym i knivsta någon dag ;) jag saknar träningskompiz och har "tyvärr" årskort här så blir knivsta för min del.. men ja som sagt - let me know ifall du känner för något lite wild and crazy (typ åka till knivsta för att gymma med någon du inte känner..) hehe.