onsdag 24 september 2008

jag kan verkligen inte förstå

Nu har jag läst en del tjejers bloggar, några jag känner mer eller mindre och en del av dem funderar och sparar för att förstora brösten! Asså girls, det är inga fel på era bröst, hur jävla fel kommer det inte att se ut sen när ni har typ d eller dd men inte kroppen för det :/ tänk om, lägg 50000 på något vettigare.

Idag cyklade jag den jobbiga vägen till skolan, pust! Har då typ cyklat nästan 2 mil idag och jag säger bara fy fan vad jobbigt, det är en så hemsk uppförsbacke jag måste ge mig på varje morgon. Om 1 timma är Älsklingen äntligen här :) då ska vi äta mat, ta en promenad och bara mysa :)

Saknar mina tjejer hur mkt som helst, vi måste ut på krogen någon dag :) Väntar bara på att lilla Julia ska palla sig från Huddik :P

Peace and Love, N

Inga kommentarer: