tisdag 23 september 2008

Fy igen :P

Nu sitter jag här igen när jag egentligen borde plugga. Idag har jag faktiskt en ursäkt då jag hade en så fruktansvärd huvudvärk igår som inte riktigt har gått över tills idag så jag mjukstartar lite med att lära och skriva bloggar :) Som sagt igåt hade jag dunder huvudvärk som även fick mig att må illa :S la mig i sängen innan 21.00 och somnade typ prick 22.00 då jag och Älsklingen hade lagt på och jag såg hur det slutade i CSI på 5an :) Idag vaknade jag upp med huvudvärk fortfarande dock inte lika kraftig som igår. Jag har nu tagit en Ipren och en Alvedon samt druckit en stor kopp te, fixat en vattenflaska att dricka ur samt gjort iordning min smoothie så att jag kan sitta här framför datorn och återställa min vätskebalans som jag tror blev lite rubbad igår :S
Imorgon kommer älsklingen och jag längtar :)


Det fulaste och jobbigaste ordet just nu måste vara "Räntabilitet på totalt kapital och Räntabilitet på eget kapital " Jag verkligen avskyr det just nu.

huvudvärk :S




Peace and Love, N

Inga kommentarer: