torsdag 18 september 2008

God Morgon :)

Sitter här igen och gör det jag inte borde göra, jag ska egentligen plugga men ska verkligen sätta igång så fort jag skrivit klart. Kom inte speciellt mycket längre med Artikeln igår men ska sätta fart nu och skriva lite om köttpriser i butikerna, kanske lägger in de jag har skrivit på bloggen sen så kasnke jag kan få lite feedback oxå :)
Är hur shopping sugen som helst just nu men måste betala räkningarna först och se till att jag har pengar till mat, men efter det kan det bli lite shopping :)

Imorgon kommer familjen och världens finaste pojke upp till mig för då början the total makeover i mitt kök :) Pappa och jag ska riva ut allt på dagen och på eftermiddan/kvällen kommer de andra och mitt nya golv läggs in :) före och efter bilder kommer att finnas :)

Peace and Love, N

Inga kommentarer: