onsdag 17 september 2008

Uscha mig

Idag är jag såkallat "ledig" vilket innebär att man ska sitta hemma eller typ på biblioteket hela dagen och plugga! Jag sitter hemma och försöker få ihop den där artikeln som ska vara 3-4 sidor lång exklusive bilder, phu! Jag har iaf kommit på ett ämne och hunnit skriva en ingress och en liten början men bara kommit en halv A4, suck! Jag känner mig inte alls pepp längre, klockan är nu runt 14,00 och jag började skriva vid typ halv 11 -11 och har bara hunnit en halv A4, jag blir galen. Jag hade tänkt att iaf hinna en A4 innan klockan 15.00 då jag har tvätt tid och det är om mindre än en timma. När jag tvättar och efter hade jag tänkt att jag skulle hinna läsa lite Företags Ekonomi som jag har tills på måndag :( Den tråkiga verkligheten är ju oxå den att just nu sitter jag ju och gör sånt som jag absolut inte borde göra när jag egentligen ska plugga. Men jag måste ta ett litet brejk :)

Igår var vi iväg på studiebesök på 2 st företag, skit trist enligt mig, blev typ halvt uppäten av mygg och kände mig bara gnällig, det gör jag dag med.
Fick iaf användning av mina nya stövlar :)
Nej, nu ska jag plugga!
stövlarna :)


Peace and Love, N

Inga kommentarer: