torsdag 11 september 2008

Effektivisera :)

Nu ska jag försöka att effektivisera mig lite som jag har en tendens att skryta över att jag är så bra på :P Idag slutade vi klockan 17.00 efter att ha haft föreläsningar hela dagen *pust* sen tog jag bussen hem för att stoppa i mig lite mat och lata mig här en snabbis framför datorn. Nu tänkte jag försöka hinna med en mist 30 minuters promenad innan solen går ner samt att jag ska hinna läsa klart det sista kapitlet i FEK (FöretagsEkonomi) som jag borde läsa för att hänga med på morgondagens föreläsning samt kolla igenom företagsfallet som också är tills imorgon. Detta vill jag hinna göra i god tid för att jag ska kunna sitta och ta det lugnt i en fotölj eller kanske sängen innan det är dags att sova :P Nu börjar jag känna mig lite stressad så det är väl bara att sätta fart :)

peace and love, N

Inga kommentarer: