måndag 8 september 2008

BraDålig dag :)(

Dagen idag har vart både bra och dålig då jag har hunnit med ganska mycket hittils men min älskling försvann med tåget hem imorse :( nyss var jag ute på en härlig powerwalk i 30 min, jag hann inte längre innan jag blev alldeles för kissnödig plus att jag ska plugga lite för att slippa läsa allt i slutet av veckan :) Bad me tog oxå och shoppade idag när jag var påväg hem från skolan, shame on me, ett par jättesöta skoletter :) nu måste jag hålla i pengarna då jag köpte en portföljväska i torsdags, shame on me, shame on me. Nu funderar jag på att göra en härlig linsröra och sen plugga lite och kolla lite tv :) imorrn vet man ju aldrig när man kommer hem :)

den här muppsidan vänder på bilderna :S
men detta är de nya skoletterna


denna blev oxå såklart mupp, men detta är väskan


Peace and Love, N

Inga kommentarer: