tisdag 23 september 2008

På stan

Jag var från början sugen på att shoppa kläder men efter att ha gått runt lite så tappade jag suget. Kollade lite jackor men köpte i slutändan 2 st koppar med assietter från Indiska 49,50 :- för både kopp och assiett!! köpte även 2 st te sorter på teboden, champagne och svart chai te :) sitter och dricker chai nu i den nya muggen :) Bestämde mig iaf för att jag ska köpa en jacka nu i slutet av veckan eller senast på måndag. Har bestämt mig för en jacka från MQ märket Stockholm 1690 :- jag får sedan se hur mkt pengar jag har kvar för jag vill även ha en annan jacka som inte är lika "fin". Funderar på en Everestjacka, men även om det bara är en "vanlig jacka" så kostar den 1290 :- typ :S

min data vänder bilderna igen :S detta är kopparna och teérna


vänd bild men detta är en närmare bild på koppen :)


sist men inte minst en bild från lägenheten, dock vänd :S



Peace and Love, N

Inga kommentarer: