onsdag 3 september 2008

Usch på mig!

Nu borde jag verkligen inte sitta här! Jag borde plugga plugga och åter plugga, 105 sidor ska vara lästa tills imorgon, jag har läst typ hälften och fattar väldigt lite tyvär så jag hoppas att det klarnar imorgon på föreläsningen.
Jag trivs verkligen som fisken i vattnet nu när jag har flyttat men måste samtidigt erkänna att jag saknar min familj... de är trots allt ca 15 mil härifrån. Men i lägenheten stortrivs jag och området är helt underbart och om ca 3 snart 2 veckor kommer mamma, pappa, syster och systers pojkvän upp och hjälper mig fixa köket så det blir nytt och mer "jag" och då kommer jag trivas ännu bättre känner jag redan nu :)
Som svar på Elins kommentar i förrgående inlägg så bor jag nu på Årstagatan i Salabacke (uppsala) en bit från 4a mackarna i en liten 1a så någon inflyttningsfest blir det inte men vi kommer nog garanterat träffas ute någon helg :)

Imorgon kommer Älsklingen, då ska vi shoppa och mysa^^

peace and Love, N

1 kommentar:

Anonym sa...

jasså så du bor där? då lär du komma å käka hos mig på donken, där jag slavar ^^ är jätte nära ju!