måndag 1 september 2008

Me don't like

Jag har verkligen hatat tandläkaren och vart så himla rädd varje gång jag gått dit, och samma var det idag. Idag skulle jag dit för att laga min framtand i överkäken som har vart lite svart i typ 2 år men ingen tandläkare har lagt märke till den tills jag sa åt dem. Då upptäckte de att det hade blivit ett stort hål! Så idag skulle jag laga det, det blev 3 gången i mitt liv som jag lagade en tand och jag var så instäld på att det skulle göra ont för det har det alltid gjort tidigare även om jag haft bedövning. Men tandläkaren idag hade jag aldrig haft och hon var helt underbar hon var så snäll och bedöva som gjorde skit ont och sen kände jag verkligen ingenting när hon borrade, hon var helt underbar, henne ska jag boka jämt nu härdan över :)

Nu börjar 2a veckan på Universitet och det har än så länge vart bra, jag har träffat en hel del med mysiga människor :) Dock saknar jag min älskling den här veckan då han ska jobba och kan inte bo med mig utan måste vara 15 mil ifrån mig :( men all kärlek till dig Tim ^^

peace and love, N

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är sjukt nyfiken på din lägenhet! vilken gata bor du på? så man kan kika förbi eller ska du ha inflyttningsfest? (å då hoppas jag ju bara på å få komma!!) kram elin