onsdag 1 oktober 2008

Idag mår jag inge bra

Idag är ingen bra dag, jag känner mig ledsen och nere. Jag vet inte om jag gjort rätt val, flyttat själv till en annan ort på riktigt, börjat på Agronom-Ekonomi programmet. Jag vet inte om jag kommer att klara av det, studiemässigt och ekonomiskt. Jag verkligen försöker med studierna men jag vet inte om det kommer att räcka, visserligen har jag inte haft någon tenta än. Ekonomiskt vet jag inte än men jag är verkligen en slösar unge och jag får bara en massa ångest. Just nu vill jag bara strunta i allt och flytta hem till min familj och min häst. Inte riktigt min häst än men det är bara att jag flyttar hem och kan ta hand om henne varje dag så skrivs hon över på mig.... och jag älskar verkligen den hästen.


Hadley Wood, alias "Sprättan"
Hon igen ^^

Peace and Love, N

Inga kommentarer: