onsdag 8 oktober 2008

Things to do

haha, jag fick skynda till bussen i morse bara för att jag la in ett medelande här på bloggen :P idag ska det jobbas på företaget (nu egentligen) sen ska jag hem, plugga tenta och hämta mina skåpluckor som jag inte fått än. Det blir mtk att läsa oxå tills imorgon. Jag har slutat att kolla lika mkt på TV som förut och försöker att lägga mer tid på skolan, inte för att det har vart svårt för mig i skolan förut men det känns som att jag måste lägga ner mer tid nu när jag går på universitet. Igår hände en hemskt sak i Salem där min Älskling bor, en 17 årig tjej hade blivit våldtagen och mördad, min pojkväns brors kompis klasskompis syster :P var det som hittade den mördade tjejen :S lite läskigt när det är så nära. Nu ska jag jobba :)

Peace and Love, N

Inga kommentarer: