tisdag 7 oktober 2008

Usch

Jag är så himla trött och lovade tim för typ 1 timma sen att jag skulle börja plugga men jag orkar inte :( har sovit skitdåligt inatt och igår slutade jag läsa folks PM klockan 22.15 med dunder huvudvärk. Sömnen blev as dålig och jag skulle upp tidigt. I skolan var det redovisning och återkoppling till folks PM (iaf de som var i min grupp) jag fick en hel del bra saker och några småsaker att fixa på min artikel :) borde göra justeringarna nu men jag orkar bara inte, jag är så himla seg. Borde även läsa på inför morgondagens föreläsning, skriva klart affärsidén för mitt fallföretag samt plugga inför tentan som är om ca 1 ½ vecka :S Jag kanske borde sova 1 timma inna jag pluggar.... jag ska tänka på saken

skulle vara skönt att gå på SPA och stressa av sig lite




Peace and Love, N

Inga kommentarer: