tisdag 28 oktober 2008

saknar

Jag saknar min käre pojkvän men han verkar inte förstå det av någon anledning och säger bara "men vi ses på torsdag, det är inte så långt kvar dit", fattar han inte att jag vill ha honom här nu! eller iaf imorgon, inte på torsdag. Tog en härlig uppfriskande promenad förut när jag kände att jag höll på att somna i min bok om bokföring :S gick även förbi ICA och köpte oboý :P att ha i kaffet så blir det mums. Tog samtidigt en sväng in på apoteket och kom ut med en ny handkräm :)
Står lite i valet och kvalet om vad jag ska göra på fredag. Har sagt till Julia att jag ska komma på filmkväll med en massa andra goingar :) vill det verkligen och saknar dem massor! Men samtidigt känner jag för att bara ligga hemma i Tims famn och kolla på Idol. Jag ska försöka övertala honom att han ska följa med dit :)
super bra för torra händer och nagelband :)
Peace and Love, N

Inga kommentarer: