tisdag 14 oktober 2008

som vanligt

Ledig idag och borde plugga inför Tentan, men som vanligt så blir det inte mkt gjort. Längtar tills den här veckan är över, är ledig idag, halva dagen imorgon, ledig på torsdag och sen tenta på fredag. När jag åker hem till Tim på fredag kan jag äntligen pusta ut ett litet tag, iaf över helgen. Nästa vecka är det redovisningar mån, tis och ons men det känner jag är lugnt men sen ska en hemtenta in på fredagen :( mkt nu. Som vanligt när jag blir stressad så stänger jag av helt, orkar inte plugga nånting, ska kolla igenom mina anteckningar idag och kolla en Case study och om det känns bra så har jag kanske inte så mkt att stressa över. jag ligger grymt mkt bättre till än vad vissa andra gör iaf :)
Känner mig jätte godis sugen nu också och det beror nog på att min träning har kommit i kläm, hinner bara med power walks nu men jag ska prata med pappa i helgen om träning, kommer nog kännas bättre när jag får börja spinna igen :) Känner för att ta en promenad till Gränby så jag inte har så tunga skuldkänslor om jag skulle köpa lite gott :P
Längtar tillbaka till sommaren då jag inte hade något att oroa mig över


Peace and Love, N

Inga kommentarer: