tisdag 14 oktober 2008

Great ide :)

Kom på under min Powerwalk i höstsolen att jag skulle vilja extra jobba som spinningistruktör och kanske även styrkepass (powerpass) instruktör. Jag tycker spinning är den bästa konditionsformen som finns och spinnar i vanliga fall iaf 2 ggr i veckan. Powerpass som går ut på att aktivera alla muskelgrupper och att man gör det tillsammas i grupp och till hjälpmedel har man gummisnodd, skivstång och stepup bräda. Jag tycker Powerpass är mkt roligare än vanlig styrketräning på maskiner samt mkt mkt roligare än satans Gympapass som jag känner är fjollträning. Jag skulle jätte gärna vilja typ ha 2 st spinningpass i veckan och 2 powerpass som jag instuerar för jag tycker att det är kul :) ett plus är också att jag får ha min musik ^^





Peace and Love, N

Inga kommentarer: