fredag 23 september 2011

Snabbis

Jag var lika seg ur sängen som vanligt imorse nej efter det var jag ovanligt snabb. För första gången hann jag lägga mig lite snabbt i sängen och mysa 5 minuter innan det var dags att klä på sug och gå till bussen. För en gångs skull så var ju han också vaken efter att ha satt klockan lite väl tidigt och sedan valt att hålla sig vaken istället för att kliva upp.

Äntligen börjar jag också att känna mig frisk. Lite snor har ingen dött av så efter lite vila nu i helgen ska jag kunna sätta igång med träning på måndag. Tänkte börja köra lite pass igen nu när det börjar bli kallt och tråkigt ute. Ska försöka springa 3 pass ändå men tänkte slippa springa ute i kylan iaf 2 gånger i veckan. Om tillfriskningen går som jag vill så blir det dans på måndag.


Inga kommentarer: