onsdag 21 september 2011

Deppig

Jag har inte tränat ordentligt och kontinuerligt sen innan sommaren av olika anledningar, nytt jobb, utlands semester och sjukdom med några få veckors mellanrum. Kosten har varierat men har inte vart dålig förutom under semestern i Spanien. Nu känner jag mig som en degklump och en tjockis igen och inte blir det bättre den här veckan när jag är sjuk och inte kan göra någonting.

Jag försöker hitta en lösning på hur jag ska hinna allt jag vill i min vardag. Hade jag inte vart bunden till något vet jag exakt hur jag skulle ha gjort och att det skulle fungera men nu har jag ett jobb jag ska infinna på varje dag i 8 timmar (8,5 inkl lunch). Nu skulle jag helt vilja att allt bara är en dröm och att formen är den samma som den var innan sommaren.

Inga kommentarer: