onsdag 28 september 2011

Laddar

Har ganska nyligen ätit en supergod sallad med keso, räkor och en halv avokado som ska ge grund till eftermiddagens crossfit pass. Laddar upp ordentligt med vätska så inte kroppen eller knoppen blir trött inför passet.

Passet är ett nybörjarpass kan man säga då det inte innehåller några fria vikter förutom kettlebell men det är ändå ett skit jobbigt pass på 60 minuter. Jag känner mig lite nervös inför detta pass precis som i måndags men då var det dans, något jag kan och känner till. Det här har jag aldrig kört förr. Dels är jag lite rädd för att jag ska känna att jag inte orkar allt ordentligt och sen är jag lite smårädd för vissa moment. Feg som jag är, är jag rädd för att jag ska göra illa mig. Med all rätt kan jag dock tycka som i våras mötte upp Louise efter just ett sådant pass och hon hade stukat foten...........


Inga kommentarer: