tisdag 27 september 2011

Dagens

Nathalie
Dagens kost har fungerat alldeles utmärkt. Jag har i och för sig känt mig hungrig någon timma innan varje mål men det är en känsla jag kan leva med. Testades lite idag då jag sätter mig hungrig på tåget efter jobbet och får en man bredvid mig som äter ballerina kakor, tusan så gott det luktade men jag blev faktiskt inte så frestad då mitt mål är viktigare. Nästa utmaning blev när jag började närma mig hem och jag lite mer hungrig än innan skulle in på Willys för att handla. Allt enligt inköpslistan kom jag ut med och nöjd kunde jag åka hem till min efterlängtade matlåda.

Träning blev det inte mer än lite promenerande på lunchen i ca 40 minuter då jag shoppade lite. Effektivt gick jag kanske 20-30 minuter så jag räknar det inte riktigt. Någon löpning blev det inte då jag dragit ut på det för länge och hade saker jag var tvungen att göra innan det är dags att sova.

Louise
Började morgonen med en 55 minuters promenad innan frukost. Skötte sedan kosten hela dagen. Kände sig trött så morgonpromenaden fick bli dagens enda träning.

Imorgon blir det crossfit för oss. Skönt med ett planerat pass men jag bävar lite för hungern som lär infinna sig då vi inte hinner äta innan, iaf inte mer än ett mellis.

Inga kommentarer: