söndag 18 september 2011

Rätt väg

Äntligen på rätt väg!

Idag när jag vaknade kände jag mig inte alls lika sjuk som jag vart de senaste dagarna då jag var mer eller mindre död. Nu är det bara snoret som bråkar om att vara kvar och lite hosta. Dunder huvudvärk har jag däremot men det beror på att jag blivit jätte stel i axlarna av att jag legat på soffan i 3 dagar. Bara jag kan bli mjuk i axlarna igen (dvs Tim massera mig) så kommer även huvudvärken att ge sig.

Nu när jag börjar bli frisk gäller det att vara klok den här veckan. Det ska vara en återhämtningsvecka, dvs ingen stor press på kroppen. Till och börja med ska jag bara utsätta kroppen för promenader minst 2 dagar sen kanske beroende på hur det känns kanske jag kan göra något mer pulshöjande men jag måste börja sakta för att inte falla tillbaka och bli sjuk igen.

Inga kommentarer: