söndag 25 september 2011

Gårdagen

Gårdagen gick mestadels åt till tvätt och städning. Han även med ett stop på Café Storken och ett på Willys för att handla en god lördagsmiddag. Jag har äntligen blivit kompis med mangeln i tvättstugan. Manglade mina dukar med gott resultat, manglade dem dock fuktiga vilket man kanske inte ska men jag skulle hängtorka dem sen så jag fick ett toppen resultat av det.
 

Medan Tim satt och pluggade var det jag som fick bestämma över hemmet och då passade jag på att bädda och fixa sängen i något som inte riktigt är hans favorit färg. Riktigt fint enligt mig och snart kommer sovrummet kännas mer helt då vi ska köpa nya lampor att ha vis sängarna. I veckan ska jag även köpa nya blommor till fönstret och sovrummet kommer kännas mer mysigt. Hade jag lagt alla mina pengar på sovrummet hade det införskaffats nya byråer i vitt och även nya tapeter då de vi har är slitna och behöver bytas ut.






Efter lyxhamburgare till middag blev det mys framför Transformers 3 med lite godis och Rosé bubbel :)

Inga kommentarer: