tisdag 27 september 2011

Jag känner mig själv

Och jag känner mig själv allt för väl. Min plan var att efter jag kommit hem från jobbet och ätit mat så skulle jag ut och springa backintervaller på en gång. Men när man väl kommit hem och inte har något pass inbokat då det är en tid att passa så drar jag ofta ut på tiden och nu har det blivit mörkt och jag känner att jag inte har någon lust. Det är så trist för jag vet att det lätt blir så här. Jag har dels mycket lättare för att springa när det är ljust ute och jag har mycket lättare att hålla motivationen uppe när jag är på G någon stans och inte kommit hem. Det är tråkigt att löpning som jag faktiskt tycker är kul blir lidande för min dåliga karaktär. Istället ska jag nog nu i fortsättningen köra kondition på gymmet istället och sedan om jag tar mig ut och springer när jag kommer hem bara se det som en bonus. Jag får planera om lite och springa på helgen istället så jag håller löpningen vid liv.

Nu ska jag se om jag orkar ta tag i mig själv och bege mig ut iaf med en reflexväst på, det finns egentligen inte så mycket som stoppar mig.

Inga kommentarer: