lördag 31 juli 2010

Åh så många goda resultat

Min kropp slutar inte att ge mig goda resultat minus 6,5 kg på fyra veckor (inte ens en månad, 5e till 31a) och minus 2 och 3 centimeter på magen. Inte nog med det så blir löpningen bara bättre och bättre jag springer lättare och snabbareför varje vecka som går.
Igår Fredag sprang jag ett medeldistanspass i terrängspår men tänkte inte riktigt på att det var dagen efter regn på ca 80 millimeter. Djupa vattenpölar över hela stigarna och delar av skogen gick inte att undvika så blöt och lerig sprang jag i mål på nytt personbästa :)
Imorse sprang jag och mannen en skön avslappnande runda runt här hemma i Uppsala och avslutade rundan på ICA där vi köpte frukost :) Ikväll blir det "fest" för mina kära vänner Julia och Nanna som åker till Nya Zeeland i 9 månader och imrogon ska jag bara vila.
Köpte ett delmåls linne från Better Bodies för att fira min "nya" härliga kropp :)

Inga kommentarer: