onsdag 28 juli 2010

Flow

Åh vad irriterad jag blev igår när internet dumma sig och såg till så att det jag skrivit försvann, jag hade ingen lust att skriva det en gång till.

Gårdagen och idag har vart fyllda med sega känslor i benen och ont i fötterna. Löpning har trots det bara bivit bättre och bättre :) Trots en dålig känsla innan passet och under de första kilometrarna blir tekniken efter ca 2,5-3 kilometer bara bättre och bättre för varje pass jag springer och tiden pressas stadigt nedåt.

Förhoppningsvis kommer min hittils exemplariska kosthållning och bra genomförda pass samt kontinuerliga morgonpromenader kunna resultera i någonting bra till slutet av veckan. Centimetrarna vill jag ha bort men imorgon ska kroppen få en vilo dag (förutom morgonpromenad) så den orkar återhämta sig från löpningen och komma igen till på fredagens medeldistanspass.

Inga kommentarer: