måndag 12 juli 2010

sjukling


planering och utförande klaffar inte alltid pga vissa omständigheter uppkommer. Denna helg hade jag planerat 2 långpass på hemma mark. Jag hade allt nedpackat och jag visste precis när jag skulle bege mig ut på första vändan. Men när jag vaknade på fredagsmorgonen, redo för långpass kändes det som världens baksmälla, som om jag gått in i en vägg. Jag var svettig, hade en sjuk huvudvärk, ont i magen och hela kroppens muskler och leder. Jag åt frukost och la mig och sov igen och tog mig inte ur sängen förän jag tagit 2 värktabletter och blivit ompysslad av min man. Långpasset fick vänta till kvällen tänkte jag och styrde kosan mot stan istället. Mös och hade trevligt trots att jag svettades något fruktansvärt och började få ont i magen igen en bit in på eftermiddagen. Hemma igen började jag frysa och vi kunde konstatera att jag fått feber. Sedan låg jag under helgen med hög feber och magknip dvs. ingen löpning för min del. Nu mår jag bättre, febern är borta sedan söndag och magen är bättre men inte bra. Imorgon ska jag dock testa mig på en kort runda :)


Mys på en brygga i statsparken


Vi bar med oss Waynes kaffe och mös i solen

Jordgubbar till kvällen

Grillade kyckling och hallumi ost och avnjöt med sallad och för min del en potatis

Inga kommentarer: